Moja babcia uczy mnie chińskiego?! *post wprowadzający*

 Na wstępie pragnę Cię serdecznie przywitać! Mam na imię Julka interesuję się kulturą Azji oraz uczę się języka chińskiego od prawie roku. Jak się to zaczęło? Szczerze mówiąc nigdy nie miałam w planach nauki żadnego z języków orientalnych do którego trzeba się uczyć tysięcy ,,znaczków" a na samą myśl o zatłoczonych japońskich miastach czy też zawodnikach sumo przechodziły mnie drgawki. Zaczęło się w sumie banalnie gdy pewnego deszczowego dnia oglądałam z moją babcią reportaż o Chinach, babcia wiedząc, że jestem kompletnym poliglotą rzuciła: ,,Julka a może ty się nauczysz tych znaczków to byś dopiero sąsiadów zagięła". I tak zaczęła się moja przygoda z językiem chińskim. Na moim blogu będę opowiadać o kulturze Azji a także o jej tradycji i kuchni.

Do zobaczenia w następnym poście!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mam źródło energii pod łóżkiem. Zasady Feng Shui

Święta, święta

Najlepszy blog o książkach